Vampires suck!

Oooo, toppen! För 7 kr, eller 99 amerikanska cent, hittade jag ett svenskt tangentbord i applikationsaffären! Så nu kan jag skriva med svenska å, ä och ö. Jag måaste iof skriba texten på ett separat program på iPaden, och sedan kopiera till bloggen, men vad spelar det egentligen föor roll var jag skriver det, huvudsaken är ju att det hamnar på bloggen:) har redan vant mig vid att skriva utan å, ä och ö dock, så nu ar det nästan jobbigt att komma ihag att skriva med dem^^ hehe.  Idag har jag mest lekt med iPaden som många av er säkert gissat. Hittade en hemsida där jag kunde ladda ner gratis filmer och tvserier, kvaliteten var ju kass, men men: iphone4idiots.com :) jag laddade ner Vampires suck! Den är egentligen URKASS men ända bra, bara för att det har med Twilight att göra^^ hehe. Hoppas ni har det bra! Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0