Trött

Jisses vad trött jag är idag. Jag sov rätt bra ändå, vaknade vid 4.30 och hade liite svårt att somna om, men det var inte hela världen. Däremot vaknade jag och var tröttare än någonsin. Jag vet inte varför, känns som att jag bara sover och sover, men aldrig blir utvilad. Jättejobbigt. Funderar på att ta en tupplur nu, men jag vet inte var, haha, som att det är ett jättestort problem. Jaja.

Idag har jag två alternativ för eftermiddagen. Yoga, eller ge mig tillbaka till Burlington och köpa bikini och BH. Jag vet inte vilket jag kommer välja :( Men behöver verkligen en bikini. Måste nog tupplura på det :P Är väldigt velig just nu för att jag är trött.

Vad gör ni svenskar idag då?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0