Techgeek

Jisses vilken techgeek jag är ^^ har suttit och kollat på iPad's så fort jag fått möjlighet idag ^^ På flyget hem från Las Vegas satt det en kille bredvid mig som hade en iPad. Det måste vart det coolaste jag sett i mitt liv ^^ hahaha. Visar sig iaf att de är 3000 kr billigare här. Eller 400 dollar.. Helt sinnessjukt.

Vet inte om jag ska köpa en dock. Känns inte liiiika nödvändigt som en kamera. Men ändå.. kan inte sluta tänka på den!! :P

MEN, om jag skulle köpt den skulle det självklart vara WiFi+3G varianten. 3G är ju supervikigt ^^ då kan man surfa VAR MAN VILL!



Bild lånad från Apple

Kommentarer
Postat av: Evelina

Fiiiin, skulle gärna ha en jag med hihi :-)



Kram!

2010-08-02 @ 21:19:48
URL: http://happilyeverafter.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0