Midnight Sun

Sitter och läser Midnight Sun just på på datorn. Älskar den!! Önskar bara att Stephenie Meyer hade fortsatt skriva den, så att man kunde läsa hela boken från Edwards synvinkel (Midnight Sun är Twilight, fast ur Edwards synvinkel). Den är så bra!

Igår var jag bara hemma och myste med min "familj". C och jag gjorde Bloody Mary's och K och hans kompis S var ute och hämtade pizza. Det var mys.

Idag har S varit svår att få att somna. Det tog en timmes försök först, sen lite mer lek och en snack och ett försök till. Men nu sover han. Tyvärr kommer ju snart städerskorna komma och väcka honom. Satan.

Kollade runt lite mer på iPad's idag också. Hittade nu en på Best Buy för bara 4470 kr, hur billigt som helst, och det är ju bättre att åka och köpa den direkt än att vänta på att UPS ska leverera den ^^ Hehe.

Hehe, Bloody Mary... Vad tycket jag då... hmm.. inte det bästa ja druckit. Skulle nog aldrig valt den drinken i en bar. Nope.. aldrig.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0