Historien om iPaden

Manga av er sitter nog dar hemma nu och undrar vad sjutton som hande igar egentligen, det var ju inte direkt ett langt inlagg jag lade in^^ anledningen till det var for att jag forsokte registrera min nya iPad!!!! Japp, ni laste ratt. IPad... Wooooow. Skriver ju nu fran den, darav det amerikanska tangentbordet. Forst och framst:jag trodde det skulle blir svar att skriva med ipaden, alltsa snabbt, men dewt gar hhur bra som helst! Och det kanns sa fruktansvart HARLIGT! Sa mjuuuukt och ja, mjukt:) hehe. Angrar inte alls att jag kopte den, inte det minsta! Men det var nara att jag inte fick med mig den hem igar. Jag akte in till best buy eftere att jag bestamt att; om jag anda ska kopa ipaden, varfor inte gora det idag istallet for imorgon! Sagt och gjort. Kommer dit; hugger tag i forsta applepersonen och sager: soooo, i am here to buy an ipad!!! Wifi+3G 32GBnfor att vara exakt. Han hamtar dden, och eskorterar, ja, eskorterar mig och ipaden till kassan. Val dar ar jag orolig att jag inte kan betala med check, for hade inte tillrackligt med pengar pa kortet, och banken var stangd. Men det gjorde de, toppen! Fast min check gick inte igenom, for det var en starter check. Sa jag har inget annat val an att komma tillbaka sager de. Jag beger mig ut till bilen och ringer C, genast:P hon sager att: fraga dem om jag kan betala med kreditkort over telefon. Killarns i kassan vet inte, sa de eskorterar, ja, eskorterar mig till customer service. Star i kon jattelange och forsokewr se extra ledsen ut:P kvinnan dar sager ABSOLUT efter att jag forklarat allt ^^ jippey!! Sa tillslut kom jag ut med min ipad iaf, och en dock, alltsa ett stall for den dar den kan sta och ladda. Registreringen tog hela kvallen da jag inte hade senaste varianten av itunes, var tvungen att ladda hem det och bla bla bla.. Men SEN kunde jag borja leka med den!!! Saaaaaaaa coooooool ar den! Ar super nojd :D Idag ska jag, C och S och nagra av bade C's och S's vanner till Burlington och aka pa en battur pa Lake Champlain. Ska bli mysigt! Synd att vi aldrig gjorde det med min familj dock:( naja. Nu ska jag forsoka lista ut hur man kan ladda in bilder till bloggen fran ipaden. Hoppas det gar! Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0