Får fnatt

Nu håller jag verkligen på att få fnatt här borta alltså. Jisses.

Igår var en FRUKTANSVÄRT dålig tupplursdag för S = lika dålig dag för mig (föreställ er själva att försöka få ett barn att somna flera gånger på en dag; han är jättetrött, men skriker och har sig och vägrar somna. När han inte är i spjälsängen är han ett totalt vrak. Trött så klart. Så han snubblar på allt, lyssnar inte på nej och håller på och nyps och slåss. INTE kul.)

Idag hade han tydligen vaknat 4 av en mardröm, och somnat om till 7.20. Det är längre än han brukar sova. Mycket längre. Så hans tupplur för morgonen måste ju bli senare också. Men nu har han försökt somna igen i 1 timme eller ngt men han bara SKRIKER OCH SKRIKER OCH SKRIKER! Jag blir TOKIG! Han är helt uppenbart jättetrött! Kliar sig i ögonen och gäspar och snubblar. Men nej, sova kan man inte göra.. :P Och så fort jag går ut ur hans rum slänger han iväg sina två viktigaste sömnvänner; påslakanet han gosar med och nappen. Och det gör han om och om och om igen. Ufff... Vet inte hur jag ska handskas med det här..

Kommentarer
Postat av: Emma

Sicket litet troll^^ You can do it!;)

2010-08-05 @ 20:19:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0