Bloggflytt?

(först och främst: vet inte varför jag inte kan ha mellanrum mellan styckena när jag skriver från iPaden) Okej, såååå, här har jag suttit i princip hela dagen och försökt hitta ett sätt att blogga enklare från iPaden, och det jag kom fram till var att jag måste flytta min blogg från blogg.se till wordpress.någonting^^. Med wordpress kan man nämligen lägga in bilder har jag fått för mig. Iaf så blir det lättare att blogga då det finns appar som underlättar det (gratis såklart). Så med andra ord kommer ni snart att behöva hitta min blogg någon annan stans, och den kommer inte se ut som min blogg ett tag, men det ska jag försöka fixa så snabbt som möjligt, eller iaf se till att den inte ser ut som en tidning, utan lite roligare :P ni får helt enkelt stå ut med den ett tag ^^ hör av mig när allt är fixat, men kom in ofts, eller läs längre ner/gamla inlägg så att ni inte missar inlägget med den nya länken ;) Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0