Bah

Pratade med C om iPad, och hon påminde mig om en sak; 3G är inte ngt man bara får. Om jga köper en iPad med 3G måste jag betal en månadsavgift för det, ett abonnemang, som för en mobiltelefon, enda skillnaden är att man inte kan ringa med den. Jahapp. Men jag tycker fortfarande att de är ngt helt fruktansvärt coola!! Önskar ändå att jag hade en... Hörru ni som är i Sverige! Vet ni om det finns mycket trådlöst internet i Sverige att koppla upp sig mot? Den är ändå billigare om jag köper WiFi modellen dock. 6645 i Sverige mot 3560 i USA. 3560 kr är verkligen billigt ändå, så då kunde man ju nästan ta en med större minne. Hmm.. Nu måste jag tänka om lite. Kommentera gärna angående trådlöst internet, om ni använder det ^^

Jag, C och S var och käkade glass idag iaf. Det var mys :) Får se vad som händer av kvällen, skulle kanske gått på bio, men det är fortfarande osäkert. Får se.

Kram!

Kommentarer
Postat av: Systeryster

ska säga till raido så han kan skriva till dig om detta :) d nog han som vet! puss

2010-08-05 @ 02:00:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0