6 veckor

Idag är det 6 veckor kvar. 41 dagar. 1 och ½ månad. Det är inget! Helt sinnessjukt, håller ni inte med?

Kommer ni ihåg hur velig jag var igår morse om vad jag skulle hitta på på eftermiddagen? Ja, jag bestämde iaf till slut att jag skulle åka till Burlington. Jag behövde en bikini helt enkelt, och det var rea i den affären (som jag tillslut hittade, utan problem, hehe). Tänke så att om jag skulle åka hem utan att ha köpt en bikini nu, så skulle jag antagligen inte fått möjlighet att köpa en förrän i februari nästa år, och jag lär ju behöva en iår om Emma och jag ska på sista minuten resa ;) Så ja, det blev en bikini. En rosa. Gillar toppen, gillar överdelen, men de är inte supermatchiga vilket irriterar mig. Och sen så hade det ju självklart sett mycket bättre ut om jag var 15 kg lättare också.. Hittade en SUPER söt klänning i den affären också, den liksom kallade mitt namn, så den fick hamna i väskan också ^^

Sen åkte jag till Church Street och handlade BH. Inne på en liten undeklädesbutik kände jag att jag började få ont i ryggen. Inte bra. Gör fortfarande ont. Hoppas det inte blir för jobbigt att ta hand om S. Hittade inget där så fick bli VS iaf. Där köpte jag Biofit BH:n, man kan ha axelbanden på 7 olika sätt på den!! Riktigt bra. Och så köpte jag en rosa variant av en BH jag redan har. Den var bara för söt för att hoppa över. Ett par trosor fick hänga med också eftersom jag städat ut min underklädeslåda :P

Sen gick jag till Ben&Jerry's och njöt av en glass då det inte blev ngt i helgen, och sen till Borders, bokaffären, för att bara andas in lukten av böcker. Älskar att promenera i bokaffärer. Ska nog bege mig till biblioteket idag för att se om jag kan hitta ngt skoj att läsa :)

Söta klänningen i affären, ursäkta det koncentrerade ansiktsuttrycket :P Har bikinitoppen på där under också.



Klänningen och bikinin



Bh #1 (som jag också har i vitt)



Bh #2 Biofit. Kommer antagligen sakna att kunna köpa den när jag åker hem :P Den verkar helt genial, och den är såå bekväm.



Det är egentligen alldeles för dyrt att köpa trosor på VS, men eftersom jag inte kommer ha möjligheten om 6 veckor tänkte jag passa på. Plus att de är så söta och såå bekväma!!



Jag var jättenära att köpa en ny handbagage väska från en liten affär också. Min håller nämligen på att falla sönder, och den är liten. De jag kollade på var lite större iaf. Kostade 39.90-49.90 dollar. Måste fundera på det. Och kanske kolla på Walmart också ;)

Blev ett väldigt rosa inlägg idag, haha!

Kram!

Kommentarer
Postat av: Siiri Tamm

Hej!

Jesses!Shoppa, shoppa, shoppa.... Det är ju höst snart, skall du vinterbada?!=) Okej, sista minutens resa kanske...Och köp iPad då!!!! Annars kommer du bara tänka att .... Kram vännen

P.S: Du är mycket söt!!! Puss

2010-08-03 @ 22:33:00
URL: http://pajulaura.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0