39

Hej alla glada!! :)

Vet ni vad? Idag är det bara 39 dagar som au pair!! Det är helt sinnessjukt! Under fyrtio, och på trettiotalen.. jisses. DAGAR! Oh boy. Jag har förökt hindra min hjärna från att redan börja tänka i dagar, för det känns mycket långsammare då, men det gick inte. Verkar som att det får bli mest dagsnedräkning från och med nu :P och om 35 dagar kommer Josefin, så från och med då kommer det inte vara mycket att göra här ^^ Mest att visa runt och så :) Har bestämt att jag innan den 10 september måste ha packat klart och flyttat ut ut lägenheten och in i huset. På så vis får Josefin mer privatliv här ute om hon så skulle önska. Jag kommer ihåg att jag tackade ja till den möjligheten när jag kom hit. Man vill ju gärna ringa, skypa eller mejla sin familj, och det gör man nog bäst i ensamhet de första dagarna ^^

Ett annat argument till att flytta ut då är ju att jag då slipper packa i slutklämman, stresspacka de sista dagarna menar jag. Lättare att ha det gjort och sen bara slappna av de sista dagarna. :)

Så det jag har kvar att göra nu är att kolla på nya handbaggage väskor. Tror verkligen att det är en bra ide. Orkar inte släpa med mig den blåa jag har för den kommer i princip gå sönder när som helst :P lika bra att passa på att köpa en ny nu, som även kommer att vara lite större :)

På min au pair sida står nu det här: We have received your Program Completion Form. If you have paid a deposit you will be eligible to receive your refund. Så nu ska jag sätta mig och läsa om vad jag måste göra ytterligare för att få min deposit tillbaka :)

Har fortfarande inte fått min flygbiljett, men den borde komma inom 9 dagar :)

Mycket au pair information idag :)
Kram!

Kommentarer
Postat av: Emma

39 dagar. 39 dagar. 39 dagar. 39 dagar. 39 dagar. 39 dagar. :D :D :D :D :D

2010-08-05 @ 20:12:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0