Hemsk morgon

Okey, så igår var en intressant dag för mina värdföräldrar. Först var K tvungen att ge en av sina anställda sparken för att han körde in sin bil i deras ”sockerhus” (där de tillverkar lönnsirap). Haha! De skulle ändå gett honom sparken vid thanksgiving, men detta var tydligen droppen. Och sen får jag höra att C har fått ett mejl från sin städfirma, där de säger att de vill ha massa mer pengar för att jag har flyttat in i huset, även fast de städar exakt samma ställen, om inte mindre, eftersom jag också städar ibland. Hmm, ja så C ska ge dem sparken med. Nu slipper vi iaf bli uttvingade ur huset på onsdagar, men nu kommer huset se ut som ett bombnedslag, tills de hittar en ny städfirma. Aja, man blir van vid bekvämligheter snabbt så att säga:P

Många som fick sparken ja, men de sa att: ”Vi vill inte sparka dig dock, vi gillar dig.” Gulligt!!

Ikväll ville K ta ut C på en dejt, men jag har ju min andra orientation idag på gymmet, denna gången ska jag få lära mig alla styrkeapparater. De är ju bra, vill ha tillbaka min fina platta mage^^ De ska gå på dejt imorrn kväll istället, så jag ska lägga S att sova för natten helt själv!! Ska bli spännande, förutom det faktum då att han skriker i 45 min varje kväll innan han somnar... intressant. Men det ska bli skoj ändå:P Undrar om jag borde börja senare på dagen då?

Imorse fick jag inte sovit mycket, så är rätt så trött. Vaknade 5.45 av ngt konstigt ljud. I min dröm var det löv som flög ut ur värmesystemet (såna där grilliknande saker i golvet). Vaknade av det och sen när värmefläkten stängdes av lät det som en mus sprang på golvet! Fan va jag blev skraj, och irriterad! Fan tänkte jag, nu kommer jag inte kunna sova alls, och jag skulle inte upp förrän 7.30. Så jag pendlade mellan sömn och vaken, eller snarare, jag hade ingen aning om jag var vaken eller sov! I drömmen hämtade jag C för att se om vi hittade ngn mus, och då vaknade jag upp och insåg att jag fortfarande sov, för att somna om och göra samma sak igen! Så jag var riktigt trött när jag gick upp. Då ställde jag mig ovanför värmesaken för att kolla, och då var det några bitar frigolit som flög upp när fläkten gick igång, och som föll ner när den stängdes av. FAN!

S sover, men vaknar nog snart, så får skriva mer senare eller ngt. Inte för att jag har ngt mer att berätta om men^^

JO förresten!! Åker nog till Bermuda på LÖRDAG!!! Hahahhahahahahah


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0