Shopping

För första gången på länge gjorde jag lite shopping idag :) Vädret var så fint, och jag kom inte på något annat att göra än att åka in till Burlington, så jag gjorde det. Och det var supermysigt :) Köpte en ny BH på VS, nya trosor också därifrån, superbra. En kjol, en klänning, 2 linnen och ett par höga kilklack skor från Charlotte Russe :) Köpte en ny piercing igen också, för att alla jag har haft på senaste gått sönder. Så hundrafemtielfte gången gillt nu då. Satte in den, men tog ut den igen för att jag inte vill att den ska gå sönder ^^ ska sätta in den när jag inte tränar varje dag, antagligen när jag åker till LA, så sliter det inte så mycket på den. 10 dagar kvar förresten tills mamma korsar Atlanten!!!

Köpte också en glass på Ben&Jerry's idag. Chocolate Chips Cookie Dough, BÄST!!!! Mums :) Imorrn blir det till att vara duktig igen ;) Körde iaf lite magmuskelövningar nu ikväll för att känna att jag gjort något duktigt idag :P

Imorgon ska jag börja lite tidigare, men det är för att jag ska få sluta tidigare också, det gillar vi:) Så börjar runt 7, lite efter kanske, och slutar vid 3 pm :) Är trött på spinning så för att få lite variation i träningen ska jag gå på Athletic Yoga imorrn :) Skoj! Hoppas vi :P Körde spinning 5 ggr förra veckan, det tog på krafterna kan jag tala om. Nu behövs något annat! :)

Ska vara sommarvärme imorrn också, så då ska jag ta S till ngt Recreation Area i Montpelier. Där finns det massa öppna gräsmattor bredvid ån, och en stor lekplats. Hoppas vi kan ha lite kul där :)

Nu tror jag inte att det var ngt mer idag :) Ha det bra alla goa människor!

Kommentarer
Postat av: Veronika-blivande au pair

Hej! Vart i USA är det du bor? Jag åker till chappaqua, NY den 16 augusti...

2010-05-17 @ 12:36:54
URL: http://veronikamariagabriella.blogg.se/
Postat av: Veronika

Sv: Ok, jag känner igen det namnet (Montpelier) men vet inte varifrån. Jag tror förressten att de har pratat om det i Vänner nån gång, så det är nog därifrån :)

2010-05-17 @ 16:53:10
URL: http://veronikamariagabriella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0