Så mysigt

Som ni säkert läste igår så var det runt 30 grader. Helt knäppt. Det var 26 grader i mitt rum när jag försökte somna. Hade två av mina 11 fönster vidöppna. Trodde jag skulle behöva gå upp mitt i natten och stänga dem, men i dag när jag vaknade var det fortfarande 23 grader i mitt rum, och när jag sätter på nyhteterna så står det att det är 20 grader utomhus. Klockan 6 på morgonen. 20 grader klockan 6 på morgonen!!!!! Fast de sa också att det kommer att bli massa åska vid lunch tid, vilket låter väldigt vettigt. :P

Nåja, det var väldigt härligt att somna till grodorna, vargarna och vad det nu finns där ute, och mysigt att vakna till fågelkvitter. :) Kändes som man var ute och campa, fast utan insekterna och i en mjuk säng :P Underbart. Hörde inte tåget en enda gång förutom någon timme innan jag somna. Gött :) Inga coyotes heller.

Har världens träningsvärk idag från springturen igår, och ont i höften.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0