Myspys

Så som sagt åkte jag och S ner till Montpelier för att spendera lite tid i solen. Han hade precis tagit Tylenol (smärtstillande) för sina tänder, så han var ganska glad. Vi köpte ett par shorts, och sne promenerade vi i solen lite. Ville att han skulle somna i barnvagnen men icke sa nicke, så vi delade en glass istället, bra och kallt för hans tänder. Sen åkte vi till mataffären för att handla lite mat, och sen åkte vi hem. Då tog han en kort liten nap, så när han vaknade var han ett vrak! Stackarn var såååååå ledsen. Han grät inte eller ngt, men han bara låg där i C's famn, ville inte ens äta en iskall banan. Han hade hög feber hela dagen så jag förstår att han bara låg där, inte skoj att ha feber, speciellt inte när det är 30 grader utomhus.. nåja, det var slutet på min dag iaf, så efter det åkte jag till gymmet.

Det blev en klass som började med 15 min magmuskelövningar, och sen var det step up interval. 3 ½ min step up cardio, 3 ½ vikter för överkroppen. Biceps, triceps och axlad.. Och sen slängde hon in lite Zumba i slutet. Skoj pass. :) Fick jobbat hela kroppen. Idag är det spinning. Inte jättesugen direkt. Inte alls egentligen... bah. Kanske ska till Burlington idag och träffa Sophie. Antingen idag eller imorgon iaf :)

So long!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0