Musicgroup

Har inte börjat jobba än, men eftersom jag har internet i rummet nu tänkte jag att jag ju lika gärna kan uppdatera ;)

Idag ska jag och S till Musicgroup med M och L igen. Ska bli skoj, men vi måste åka rätt så tidigt för det börjar ganska tidigt, och S brukar alltid sova då vi åker, så måste antagligen väcka honom. Stackarn. Medans han sover måste jag också laga lunch för M och L kommer över hit efter musikgruppen och ska äta med oss. Jag ska laga senap/citron marinerade kycklingbitar med ströbröd och palsternack-pommes frites. Hoppas de gillar det. Vet att S gillar kycklingen iaf. :)

Sen måste jag bestämma om jag vill träna spinning på gymmet idag eller inte. Det hade jag föredratt framför att göra det i källaren, men man måste ringa och boka plats, känns så jobbigt^^ Men jag ska nog göra det iaf. Det är bra. Igår var en fruktansvärd ätardag, är överlycklig över att det är nästa dag nu, så jag kan vara duktig igen. Mådde SKIT igår när jag skulle somna. Inte att rekommendera att gå och lägga sig när man är så mätt att man hellre spyr upp allt än att sova.

Lost var igår också. Bara 2 avsnitt kvar, och det blir bara allt konstigare och konstigare.

2 veckor tills mamma kommer till LA! :)

Och jag har tittat på denna bikini, måste bara se om de skickar med straps, annars kommer ju toppen falla ner varje gång en våg kommer, hmm: http://www2.victoriassecret.com/commerce/onlineProductDisplay.vs?namespace=productDisplay&origin=onlineProductDisplay.jsp&event=display&prnbr=GN-252352&page=1&cgname=OSSWMBNDZZZ&rfnbr=2513
(Teele, du får passa på att handla saker där när ni åker till NYC, de har typ 5 olika affärer i samma område)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0