"Jag bryr mig inte"-dag

Efter jobbet idag åkte jag iväg till Montpelier för att ha lite "me-time". Promenerade runt lite och gick i diverse affärer och så vidare. Dagen slutade också med att jag inte orkade bry mig om min diet längre, så har slängt i mig massa gott :) Åt bland annat en chocklad mjukglass borta i Barre (i samband med att jag köpte ett måttband där borta, för att kunna räkna ut min BH storlek i Amerikanska mått så att jag kan beställa en bikini snart). Kollade också på skor, men alla var så hårda och obekväma. Får nog bli Burlington för det är jag rädd. Och jag som precis var där^^

Just nu sitter jag på Langdon av alla ställena igen, nostlagiskt :) Det är ngt band som spelar, verkar vara mest gamlingar här idag. Fanns inte mycket plats heller, så fick sitta borta i ett hörn, så ser inte om det finns några söta killar här idag tyvärr. Synd, jag som är proppfull på afrodisiaks eller vad tusan det heter ;) Har nämligen slopat all skitchoklad och börjat käka mörk, mörk choklad istället, 70-80 % choklad. Det är jättegott faktiskt :) Och nyttigt nästan :P

Vad mer... inte så mycket... ska kolla på chopped ikväll, sen sova. Om jag kan somna, mätt som jag är.. vi får väl se :P måste ju träna bort det imorrn iaf på spinningen :P Linda kommer inte bli glad när hon hör hur dålig jag vart denna veckan på att samla poäng ^^ Yuck.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0