It's here...

Min värdfamiljs första match för deras nästa au-pair landade på bordet idag. Jag vill inte att de ska ha en ny au-pair. Jag vill inte att någon annan ska ta hand om S. Jag känner mig väldigt beskyddande över honom nu, och jag vill inte lämna honom. Fast jag vet inte. Självklart vill jag hem också. Det är väldigt jobbigt just nu. Är nyfiken på att läsa papprena men känner mig nästan lite fientlig gentemot matcherna.. hmm.. Inte bra. Nej, men det är ju bra att vara petig iaf, det måste vara rätt. Kommer inte bli lätt att bestämma sig för vem som ska få ta över. Hon lär ju bli lyckligt lottad iaf. Min värdfamilj är grym. S är grym. Stället är grymt (om man klarar av att bo långt ifrån staden dvs, vilket många nog inte gör, hmm). Nåja. Bara att ta på sig gummihandskarna och sträcka sig ner i leran.

Det enda jag vet än så länge är att det kommer vara en tjej, och hon kommer vara från Sverige. Där har ni det :P hahah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0