Hahahahah!

Gud, jag glömde skriva om världens roligaste sak som hände igår ^^! Så, jag lämnar S i hans rum med grinden stängd och går till tvättrummet 4 m bort för att vika tvätt (han behöver lite ensamtid ibland också). Jag hör honom hela tiden, han pratar för sig själv, säger traktor om och om igen, så. Sen är det tyst ett tag. Och efter det hör jag honom liksom jämra sig, hmm, tänker jag. Vad nu då? Så jag går in i hans rum, och jag hör honom, men jag ser honom ingen stans!! Jisses tänker jag, vad har han nu dragit sig in i. Hör på det här; jag kollar under hans spjälsäng, och där ligger han i fosterställning, han bara tittar på mig och fortstätter stöna... hahahah! Jag var tvungen att lyfta bort spjälsängen från honom, hahahah!!! Gud vad rolig han såg ut! Hahah, jisses....

Nåja.. haha. Slutade tidigt igår iaf.. eller ja, om man kan kalla 3pm tidigt, eller ja, S sov ju mellan 1 och 3 eller ngt också, så det var ju egentligen vid 1 jag slutade, fast kunde inte gå iväg som jag ville och så, så jobbade ändå liksom.. Efter jobbet påkte jag till yogan på gymmet. 75 min intensiv yoga, herrejösses vilken träningsvärk jag har nu!!!!!!!! Överallt också, inte bara i benen utan i armarna, rumpan, magen, låren, vaderna....jisses :P Så igår gjorde jag sammanlagt 105 min yoga (gjorde ju 30 min på morgonen också ;) )

Idag kan jag inte bestämma om jag ska köra chisel (styrka, typ skivstång) eller cardio crunch (som aerobics), eller om jag ska göra båda, för det är samma instruktör och de är upplagda den ena efter den andra...men frågan är, orkar jag det?? Det blir typ 1 ½ timme eller 2 timmar träning!!! Hmm...

Nåja...
So long

Kommentarer
Postat av: Ulrika Mattzzon

Hejsan!

Hittade dig på cultural cares svenska sida på facebook och insåg snabbt att du är au pair för familjen jag blivit matchad med! :) Jag går runt och är nervös inför att de/ni ska ringa. Skulle vara skönt att skriva lite med dig först! Skriv gärna till min mejl :)

2010-05-19 @ 13:21:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0