Åh herresolgud...

Jag gillar inte att vara den som klagar på att det är för varmt, men idag är det för varmt... 35 grader eller ngt. Det är lite för mycket. Det ska dock åska ikväll, vilket jag förstår. Jisses. Svettas konstant! Men det är liksom ingen ide att bry sig, för varmt. På musicgroup dansade vi massor också, och det + att man jagar en ettåring stup i kvarten gör att man är i konstant svett. Blä.. :P Fast alla är ju i samma situation iaf ^^

Sitter just nu och käkar kalla, knapriga vindruvor, och kalla knapriga körsbär. Mums :) S sover, han är så söt. Jag är så stolt för han har lärt sig att säga massa saker på teckenspråk, och det är jag som har lärt honom det. Helt själv :) Han säger; Mer, snälla, dricka, sova och han vet vad äta betyder. Försöker lära honom tack, upp, och hjälp nu också :) Han är som en svamp! :) Och han har nu börjat ställa sig upp själv utan stöd. Alltså typ från mitten på ett rum. Riktigt gulligt! :)

Gud, hade skrivit mycket mer, men internet slutade funka, och allt försvann, så skit samma... kommer inte ens ihåg vad jag skrivit. För varmt för att bry sig :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0