7.00

I dag började jag jobba klockan 7, för C ska ta S till ett läkarbesök senare idag, typ vid 9, så då kommer jag ju inte jobba, och hon hade massor att göra så jag började tidigare. Morgonen har vart intensiv dock, han skulle sova för att vara pigg på läkarbesöket men ville inte sova och då fick han frukost, och då började han bli trött så att han bara var allmänt jobbig, och sen lägger jag han i sängen och han vill inte somna igen. Han kan vara lurig ibland den där S. Han sover nog nu iaf. Bra. 

Ska nog jobba imorrn bitti också verkar det som, för C ska träna med hennes personliga tränare på morgonen, och sen ska jag till min spinning lektion, med samma tränare. Hmm. Hoppas S sover då. Lördagar är ju mina "titta på Food Network på morgonen - dagar". Måste köpa Food Network på DVD eller ngt innan jag åker hem, för jag kommer sakna det! Måste också köpa amerikanska mått till köket, kanske gör det idag. Så jag kan baka Amerikanska saker :P

Igår när jag försökte somna så tänkte jag på hur min första dag hemma skulle se ut. Drömde mig bort lite. Aaaahhh. Synd att det är 4 ½ månad kvar bara ^^ Eller ja, synd och synd..hmm.. både vill hem, och inte. 

Idag ska jag till affären med S igen. Gött.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0