VS igen

Attans, måste bara spendera och spendera på det där dumma Victorias ;) Okej, måste och måste, vill... Behöver ett par nya leggings då mina gamla äntligen gett upp.. och så har de naturligtvis köp 2 för 20 på leggings och linnen, så måste ju köpa ett linne också.. :P Äsh, 20 dollar är inte hela världen. Det ordnar sig nog :P Och leggings är ju varje tjejs rätt i samhället!

Annars, har det inte hänt så mycket de senaste dagarna. Bara jobbat som vanligt, och arbetat på den där dumma uppsatsen typ nonstop de senaste dagarna :P Nåja, den är nästan klar nu :) Sköööööönt.

På lördag morgon åker vi till Saratoga. C och K ska tydligen dra runt 3pm tiden till konserten och då är det jag som tar hand om S. Samma på söndag. Vi åker hem på måndag. Samma vecka på fredagen drar vi oss iväg till någon gård i Mass där C's och K's vän K ska gifta sig :) Vår K ska vara bestman i bröllopet, och alla vi andra ska sitta i publiken. Det blir nog skoj. Och sen ska jag fly med S när han blir trött.

Vill att familjen ska lämna staterna någongång så att jag slipper få ångest varje gång jag ser Good Morning America på tv med Times Square i bakgrunden. Så nääääära men ändå så långt borta...

Puss, hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0