Sushidisaster

Gudars! Igår såg jag och C verkligen framemot vår sushikväll på en restaurang här i "stan", så vi begav oss ut vid 4.30 för att hitta den :) Bara att Google Maps naturligtvis har slarvat bort den, så vi åkte runt i cirka 1 timme för att hitta det dumma stället, och vid det laget var ju självklart S helt utslagen och genomtrött i baksätet! Stackarn.

Så vi slängde i oss en seaweedsalad och ett par dumplings var, och sen bad vi snällt att få resten i en matkasse.

Sen när vi kommer hem, och ska försöka ge S mat, fast att han håller på och går i taket av trötthet märker vi att toadörren har låst sig! Alltså av sig själv... Det är ingen inne på toan... Så vaktmästaren spenderar typ 40 minuter på att fixa den, och då får S något i ögat som svider som syra och han får stresseksem av det och sen är det bara slut för honom, han vill sova.. Så sen åt vi iaf sushin inne i mitt rum.

Jisses vilken afton.

Nu när jag har bra internet ska jag testa att lägga upp några bilder.
Lilla mysiga åstranden jag var och badade i! :)Midsommardukat! Nu är ju inte maten med på denna bild dock. Men blommorna och dukningen iaf! :)

Wow, det lyckades!!!! Jippey!! Kanske kommer börja sätta mig på Langdon igen nu då för att göra bloggen roligare! :D Yes!
(Vi fick mörkt bröd i Saratoga, eller JAG fick :P)
(Stranden jag badade på)
(Midsommardukat)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0