Nostalgi

Hihi! Sitter och läser igenom min egna blogg, sicken nostalgi!! Så himla skoj att ha allt nerskrivet så man vet datum och tidpunkt och allt sånt! I love blogging ;) Det här hittade jag i början på min blogg, från 28 augusti förra året ;)

"Jag går också jämt och tittar om jag fått mail, då jag kan få en match när som helst (förhoppningsvis). Jag lever som vanligt i en drömvärld och hoppas att den första familjen jag får är perfekt (!) och att vi båda tackar jag och att jag får åka redan nästa vecka^^ Men nej nej, det vet jag att det inte kommer hända, som det stod i kuvertet; ha inte för höga förhoppningar!

Grymt!!!!!! Haha, för jag fick ju den första matchen , och den var perfekt, och jag fick inte åka efter en vecka, men däremot 2,5 ;)

Och, nej, kan inte ta bort det fetstilta och kursiva. :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0