Ni är så söta :)

Tack för att ni kommenterar ;) Gullepluttar :)

Ville bara ägna det här morgoninlägget åt yoga. Det är verkligen en toppenträning. Föreslår att alla går och testar det typ...nu ;) Den yogan jag gör är atletiskt yoga och den är mycket mer intenstiv än den vanliga yogan som i princip bara är meditation. Man sitter på sin matta mest och "AOOOOOOMMMMMMM":ar och leker med sina tankar, men den jag gör är mer som en träningsform. Har nu gjort yoga minst 6 veckor, kanske mer, eller säkert mer, och jag kände igår hur mcyket starkare och mer flexibel jag har blivit :) Jag älskar yoga för att det är svettigt, men inte fullkommligt uttröttande som spinning till exempel. Jag mår alltid toppen efter ett yoga pass, och nu börjar jag även längta mer och mer till yoga innan det är över så att säga ;)

Nu kommer hon tyvärr vara borta två veckor, synd det.

Testa yoga! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0