Nämen!

Lyssna på detta då: Idag fick jag MÖRKT bröd till min middag på Roomservice! Helt otroligt ju! Alltså verkligen mörkt bröd. Det mörkaste "mjuka" brödet jag sett typ sen jag lämnade Sverige ^^ Så New York borna kan ngt iaf ;) Fast nu är vi ju iof i norra NY staten, och det är ju något helt annat ^^

Tog en liten promenix förut, men det var så fruktansvärt varmt så kunde inte njuta av den!!!! Var tvungen att svalka ner mig med en glass ^^ Och en Snapple Diet, men sen märker jag att det finns Aspartame i den, och vem fasiken vill dricka det, så tappade lusten. Glassen var god iaf. En snickersglass i cone, coolt :) Sen på vägen utifrån bensinstationen (där jag förresten nästan glömde min plånbok!!!!!! Jisses, det var läskigt) kör en bil upp till mig och där inne sitter två killar. Killen i passagerar sätet frågar mig vart jag är på väg. Hem svarar jag lite uttråkat, och han frågar om han får hänga med, hahahahah! Hmm, neeeeeeej..... Eller ja, hade jag inte vart tvungen att gå hem för att sitta barnvakt så ;).. Nej skoja bara :P Vem sjutton raggar så där ändå.. nåja..

Ja, nu har jag som sagt ätit mat, och det blev ngn äppel brie fylld kyckling som var kall (!) och potatismos (som var väldigt god faktiskt!) och med det fick jag sallad och bröd.. Helt okej. Förutom att köttet var kallt då. Skulle klaga, så ringde och bad dem hämta maten, men då säger hon bara att jag ska lämna det utanför dörren, och sen lägger vi på. Så blev inget med det. Attans.

Yey, crepes utmaning på Throwdown!! Ska se det nu :)
Bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0