Myshelg med S

Nu är vi tillbaka hemma i Vermont. Det var faktiskt en riktigt mysig helg i Saratoga. Jag och S spenderade MASSA tid tillsammans, massa massa! ^^ men det var mys. Fick natta honom, leka med honom direkt på morgonen, mata han i princip alla hans mål och snacks :) Gullunge var han ^^ Vi blåste bubblor ("BABOOOOOOOO!!!!")  typ 50 procent av tiden och resten av tiden sprang vi runt runt runt i rummet :P Mysigt.

Tyvärr känns det som att jag bara kommer honom närmare nu, fast måste åka hem om 3 månader, och då kommer det bli extra svårt :(

K och C säger att de hör honom säga mitt namn ibland, fast jag sitter typ och "spacear out" (i bilen alltså) så hör det inte. Hmm. Måste lyssna nogrannare :) Gull!

Verkar som att jag bara ska jobba lite till idag. De vill att jag ska göra något för mig själv. Det har de nog rätt i, fast kommer ju saknar S då^^ hahaha. Nej, vi får se vad som händer :)

Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0