Minishopping

Var på en kort liten promenad med S förut, och då gick vi in på Marshalls. De hade faktiskt en hel del fina grejer, men jag köpte inte till exempel de söta skorna jag såg. Istället köpte jag ett rosa yogalinne, och ett par korta träningsshorts för mina promenader och så :) Känns som ett bra köp :) Skulle lägga upp bild på det jag shoppat, men så bestämmer sig blogg.se för att jag inte får göra det. Attans. Så testar ingen antingen senare, eller imorrn hemma. Vi får se. :)

Update: YES! Äntligen ;D

Och kul att höra att ni behöver min blogg ;) men självklart kul att få kommentarer här också :( Nåja. Jag vet att ni finns iaf.





Den här bilen såg jag utanför vårt fönster idag :D söt ^^


Kommentarer
Postat av: emma

HAHA! En sådan vill jag ha XD...fast han har ju parkerat helt skumt ^^

2010-06-28 @ 18:18:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0