Lunchdejt med S ^^

Idag var jag ute på lunch helt själv med lilla S :) Han skötte sig så bra så :) Han brukar vara fullkomligt galen när vi är ute på lunch, men som att han visste att det bara var jag som var där var han extra snäll :) Duktig kille.

Jag åt middag på Skinny Pancake idag. Inte direkt nyttigt, men äsh... tog en Love Maker, dvs nutella och jordgubbar i en crepe med grädde vid sidan :) Åt också en mjukglass för att det var så satans varmt idag :P Gott var det.

Tänkte gå på bio, men orkade inte med det.

Imorgon ska vi till Saratoga. Ska bli mys. Får lite bonus på lönechecken tack vare det, och det är ju väldigt snällt av dem, även om jag försökte övertala dem om att de inte måste göra det. Skickade även in mina läxor till Silver Bay idag, så nu är det enda jag har kvar själva helgen, och det är ju inte så farligt. Gött. Sen är jag klar med skoldelen av det här året. Det minst roliga alltså :P

Internet cpar. Hoppas detta inlägg kommer upp :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0