Jisses

Haha, jag vet inte ens vad jag skrev igår, men men :P Mår fortfarande bra idag, så det var nog inte så farligt då ^^ Vaknade runt 6, kunde inte somna om, så jag gick upp runt halv sju. Skönt att gå upp tidigt även fast man är lite trött tycker jag :)

Idag ska vi åka till Leominster, MA (PS: uttalas Lemonsteer, jag vet, galet)
Ska strax gå upp och äta frukost, sen jobba kanske 2 timmar, sen åker vi. Fast åkturen är bara typ 2 timmar också, det det blir ju inte så farligt. Ikväll ska jag, C och S äta sushi. Mumma! Förresten, igår någonstans på kvällen bestämde vi att vi ska på spa den 9 juli ^^ hahah, så vi får se om det blir av :) Och några dagar efter 30:e juni ska vi på Eclipse! Jippey!

Nu; frukost.
See ya!:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0