BLÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ!!!!!!

Det regnade hela dagen igår, fast jag ville ändå äta lunch ute, så jag valde Rhapsody, för de har nyttig och god mat. Så promenerade hela vägen dit i regnet, fötterna helt blöta, och så är det stängt.. Så promenerar istället till Onion River Sports, för jag köpte en stegräknare där som slutade funka så fort jag kom hem, och ville lämna tillbaka den, Fick en check iaf och sen gick jag istället till Langdon för att äta lunch. Beställde en hummussallad, och den var jättegod :) Förutom att när jag efter ungefär halva salladen ser en krypande äcklig kackerlacksliknande insekt på tallriken.... FYYYY FAAAAAAAAAAAAAAAAN! Slutade äta direkt och gick... ville inte ens tala om det för dem, var så äcklad. Fast borde ju gjort det, då hade de säkert bjudit på salladen.. bläää..... USCH USCH USCH.

Iaf, efter det bestämde jag mig för att gå på bio, lägga tankarna på annat. Såg Killers... den var grym! Ni måste se den, jätterolig var den :)

Resten av dagen spenderade jag i sängen ^^

Nu är det måndag, och imorgon (riktigt snart faktiskt på grund av tidsskillnaden) lämnar syster och bror Sveriges gränser och kommer hit!!!! Imorgon kväll anländer de :) Och jag har funderat, jag MÅSTE ju få sova i samma hotellrum som dem utan att betala, undrar om jag kan göra det!! Undrar om det finns rum!!? För då kan jag se dem imorgon, istället för på onsdag!! :P Måste fråga mamsen hur många sängar de har :P Antagligen två :S Hmm, nåja..

Har Hitta Nemo på, har inte sett den på evigheter :P
Och ikväll blir det yoga :D

So long!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0