Barista?

Sitter här och läser bloggar och sånt, för S sover, och så mitt i allt bestämmer jag mig för att söka jobb på Espressohouse! :D Friskt vågat, hälften vunnet!

Eller, jag försöker skicka in min ansökan, men internet verkar bestämma sig för att vara dum idag. Rätt som det är så kan man inte skriva eller byta tabbar eller någonting alls, knas! Ska se om min ansökan skickas iaf :) Har ändrat på CV iaf, och lagt till alla bilagorna.. så, vi kan hoppas iaf :) Man vet ju aldrig!

Bild tagen från Espressonhouse hemsida, och trixad med för att göras snyggare :)

 

Ja det funkade ju till slut, så nu är min ansökan his dem! :) Men tydligen så sparar de asökningen i 3 månader, så om de vill ha mig, blir det ju väldans ont med tid för dem och mig ;) men om det inte funkar så skickar jag bara in ansökan igen i september :)

Så nu har jag sökt två jobb tills när jag kommer hem. Ett på banken i Vårgårda, och Espressohouse i Region Väst :) Och så har jag kanske Hemköp kvar också.

Kram alla goa!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0