Your order has been placed

Man tackar, man tackar :) Kameran förväntas att landa i brevlådan (i skjulet) mellan den 12:e och den 15:e. Jippey!! Det här var en stor och dyr sak att köpa, men kommer nog inte ångra mig det minsta. Vet inte hur länge jag velat ha en digital systemkamera nu, antagligen sen jag började med naturfoto, och nu får jag en + stativ, väska, strap, rengöringsgrejer, filter, laddare, minneskort, 110/220 adapter m.m. för billigare än bara kamera och objektiv i Sverige. Toppen ju! Längtar :D Just det, det påminner mig, nu måste jag beställa europlug adapter också.

Vad mer har hänt idag då? Jo, jag åkte till poolen igen, och det var sååååååå härligt i vattnet idag. Inte konstigt dock när det var uppemot 40 grader hela dagen ^^ Perfekt temp enligt mig var det :) Sen åt jag en glass igen, från Dairy Cream, vanlij doppad i choklad. Först såg det bara ut som smält choklad, men på en sekund typ så stelnade den till ett hårt skal, och då började det genast rinna glass ur en spricka efter den andra för att glassen ju givetvis smälte ögonblickligen då det var så varmt ;) Men god var den :) STOR dock, fast jag valde liten, dessa amerikanare ;) Så nu är jag mätt och glad haha ^^

Imorgon blir det stranden igen med S och C :)

Nattinatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0