Två tröttisar

Det var skoj, och mys, på stranden med S. Vi lekte ju mest i sanden med alla andras leksaker (ens egna leksaker är ju inte alls lika roliga som ngn annans!) som vanligt. För att överhuvudtaget kunna få ut han i vattnet för att få av all sand var jag tvungen att sjunga Mormors lilla kråka eller locka med hallon, men han skrek ändå som att vattnet var 5 grader kallt fast att det var typ 23. :P Den lilla skrutten!

Nu ligger han och nanar, och jag är trött också. Det var intensivt ^^ Vi skulle egentligen åkt för att äta glass efter badet, men han var så trött! Frågade han när han satt i bilen om han ville ha glass och han bara stirrade på mig som att; Kvinna, ser du inte att jag halvsover redan?! :P Sötnöt.

Kommentarer
Postat av: emma

HAHAhaha^^

2010-07-15 @ 22:26:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0