Testing, testing?

Vid 15-tiden vaknade S från sin nap, och då föreslog C att vi alla skulle åka och käka glass, och jag var ju inte sen att tacka ja ;) Det blev en chokladglass med chokladöverdrag, som tyvärr smälte snabbare än kvickt, gott var det iaf :) På vägen dit såg vi ju att det låg massa paket i skjulet, men tog inte med dem förrän vi kom hem, och då säger C; There's a package for a Ms Laura here ;) Jag tror ju såklart att hon skämtar, för mitt paket var inte menat att det skulle komma förrän nästa torsdag. Men det var från Celltime Corp. När jag kände på paketet sen var det så fruktansvärt lätt!! Så jag antog att det bara var delar av leveransen eftersom det var mycket prylar, men när jag öppnar den ser jag att det visst var allt!! Snacka om att jag blev överlycklig :D Så, efter att försökt installera programvaran för att kunna ladda in bilder med sladden på datorn (funkade inte, min skärm är tydligen för liten, men sen upptäckte jag att jag bara kan stoppa in minneskortet rakt i datorn!!! Smidigt värre!), laddat batteriet och knåpat lite på hur allt funkar, begav jag mig ut för att testfotografera! :D Skoj!

Myggorna och flugorna var fruktansvärda!! Men det var skönt att stå med fötterna i den lilla ån vi har och försöka ta vattenbilder :) Måste hitta en bättre plats dock, för det var fööör litet där :P Har iaf ett par smakprov med kameran.

Den här fantastiska bilden knäppte K medan han testade kameran. Jag är mitt i att säga "HOT DOG".



Ringen var det enda motivet jag tog med :)



Kul att se hur detaljerade bilder man kunde ta :)



Den här togs med ett av filtren jag fick, utan filtret var det inte tillräckligt rosa :P



Nattinatti för idag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0