Svettigt värre!

Satan va varmt det är! Ville bara säga det ;)

Början på dagen spenderades undertäcket med datorn för att det var så kallt! i mitt rum :P Men sen insåg jag att det ju bara är för att det var kyligare under natten, så jag bestämde mig för att sitta ute lite och fila naglarna. Och då började jag värmas upp lite :) Sen tänkte jag att jag ju kan lägga mig på gräset i solen med en bok! :) Sagt och gjort. Mysigt var det, men sen började jag bli uttråkad, så då bestämde jag mig för att ta cykeln in till stan för att se vad som pågår här :)

Det är mycket folk här. Det är inte bara lite 4 juli firande utan även Farmer's Market här. Så alla är här i princip. Tror inte jag någonsins sett så mycket folk i Montpelier ;)

Aja, svettig blev jag iaf på cykelturen hit, det bara rinner från mig. Lite blä kanske men sant. Hoppas ingen bryr sig allt för mycket ^^ tänkte iaf ta och åka till poolen vi har här var att bada lite. Men måste nog äta något först. Är ju inte hungrid än dock, det händer inte ofta, haha! Men ska nog köpa något äpple eller ngt iaf.

Farmer's Market


Kommentarer
Postat av: emma

Det är jättevarmt här idag också 33 grader! XD helt sjukt:P

2010-07-03 @ 19:23:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0