Snart är det helg!

Vaknade i klockan 06.06 idag, och försökte ligga kvar med ögonen stängda, för att det ju är så sköönt, men ögonen verkade leva sitt egna liv, och även om de var fruktansvärt trötta så ville de poppa upp. Nåja, så jag tog mig upp, läste ut The short second life of Bree Tanner och åt frukost. Boken var bra, speciellt slutet så klart, för då får man se hela den där fight-scenen ur en annan vampyrs ögon, och det var riktigt tufft. Tycker det är så synd att hon är död nu bara (och nej, det är ingen spoiler, titeln säger ju allt, och även slutet på på Eclipse, filmen och boken ;) ). I förordet berättade till och med Stephenie Meyer att hon nu i efterhand önskat att hon skrivit Eclipse annorlunda. Jag håller med. Rekommenderar verkligen alla Twihards att läsa den här boken. Och jag har en till salu om någon känner sig manad ;)?

Dagsplaneringen idag är inget avancerat. Innan jag ens han börja jobba fick S gå till sängen och ligger nu och nanar sött, själv har jag vikit en hel del tvätt men annars inte gjort mycket annat, och det är väl inte så konstigt då klockan bara är 8.26 ^^ Väderprognosen lovar åska och reng i massvis, det hoppas jag stämmer! Sitter ute just nu, och det är ett bra tecken på att vädret redan kylts av lite. Toppen! Innan det börjar regna kanske vi ska bada i minipoolen lite, och någon gång idag ska vi åka och handla blöjor => mycket viktigt.

Har nu även fixat lite med mina foton igen ÄNTLIGEN, för jag måste göra klart min scrapbook innan jag åker hem. Det var ju hela målet med scrapbooken. Bilder från mitt år här, och tillverkad under mitt år här. Så de ska beställas idag från Snapfish (som förövrigt går att använda även i Sverige). Ska även köpa en present till K, tror verkligen inte att han läser här i så kan ju tala om vad det är :P Det är tänkt att det ska bli en mugg med en bild på S på den, en av hans favorit bilder också. :) Tyvärr kan jag ju inte ta en bild på muggen heller, eftersom S är på den. Hmm. Kanske kan fixa det på något sätt så att man inte "ser" S, kanske göra den suddig eller ngt :)

Iaf! Jag är mycket glad att det är helg imorrn! Nästa helg försvinner ju eftersom jag har Silver Bay då. Aja. Kommer iaf ha en cool kamera att leka med ;)

Puss och kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0