Planer

Nu kom jag äntligen på vad det var jag ville skriva om igår, nej i förrgår, men hade glömt vad det var.. det var det faktum att C berättade att de har börjat planera min avskedsfest. Japp, så nära är det nu. Lite trist, och väldigt spännande ändå :)

Har också lite små planer på att åka till NYC en gång till. Får se hur det blir med det. Vill ju inte åka själv.. Hmm. Får se hur det blir. Har ju inte vart i Canada än heller. Fast tydligen verkar en av K's och C's anställda planera att köra mig dit :P haha.. en äldre man som ska dit med sin familj, känner mig inte jättesugen att ta mig dit på det sättet dock. Niagra Fallen har jag inte heller sett än. Jisses :P

Nu vaknade S från en lång nap.. 2 timmar och ca 15 min.. Bra jobbat S! Hoppas det inte gör att han inte vill sova i eftermiddag ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0