Nu börjar de bunta upp sig igen

Nu är det igen massor som ska göras i au pair-livet. Denna gången för att man ska få åka hem. Vad jag har gjort än så länge är att jag har bokat min hembiljett, men jag måste också skicka in en blankett för att få tillbaka min depositionsavgift, som jag nu har mejlat till C för att få utskrivet. Och jag måste också se till att jag får tillbaka pengarna jag betalade för försäkringen för den 13:e månaden, som jag ju inte kommer att använda. CC i Sverige lovade i alla fall att man skulle få tillbaka den. Vad mer? Jo, det finns någon lapp man måste fylla i om att man har fullgjort sin utbildningsdel på detta året och att man har gått till LCC mötena. Får inte glömma att göra allt det här. Självklart kan jag ju inte fylla i den lappen innan Silver Bay, men den är ju denna helgen iaf. Suck :P

  • Boka hembiljett
  • Fylla i och skicka in lappen om depositionsavgift
  • Se till att jag får tillbaka pengarna för försäkringen
  • Fylla i Program Completion Form
  • Mejla LCC:n om "PCF", fråga om hur jag ska gå till väga.
Hmm. Ja, det är ju det som måste göras än så länge. Det kommer säkert mer snart dock ;)

Kommentarer
Postat av: emma

Måste säga att jag är imponerad över den koll du har på allt :) Very good^^

2010-07-14 @ 20:03:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0