My dearest memories

Här är en liten bild på min scrapbook. Den är ju som sagt inte hel klar än, men tänkte dela med mig lite ändå ^^ Tanken var att jag inte skulle ta av det där plast överdraget förrän jga kom hem, så att den inte skulle slitas massor, men när jag satte in de nya tomma bladen igår (som förresten sticker ut på ett fult sätt! De är inte rätt storlek, eller ja, pappret är 12x12 men inte plasten, den är större än på de jag har där i just nu) så sträcktes den ut jättemycket och hotade att gå sönder, så då tog jag bort den :)

Här är ett



Igår bestämde jag mig också äntligen för att tvätta mina sminkborstar, det har gått alldeles för länge utan att jag gjort det ^^ Inte för att jag använder dem just nu ändå, vilket är varför jag ser ut som ett monster varje gång jag är med på en bild, men det är sommar och ni får helt enkelt överleva ^^



Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0