Knight and day

Idag har jag verkligen hunnit med mycket. Men det börjar visa sig nu genom trötthet.. oj oj oj.

När S vaknade från sin nap tog jag ut honom på en promenad! Eller ja, det var ju bara jag som promenerade :P och puttade S i barnvagnen. Det var svettigt värre, men det blev iaf upp och ner för upp och ner för uppfarten. Sen var jag tvungen att duscha också för att jag blev sååå svettig. S lekte i badrummet medan jag gjorde det, men han tyckte så klart att det var hur roligt som helst att Laura var i ett separat rum och tyckte att man ju kunde smälla på dörren med både det ena och det andra för att få hennes uppmärksamhet ;)

Sen var det lunch dags, och sen provnap som misslyckades och sen Coop för att handla mat. Där köpte vi även en lott från en söt gammal tant, mest bara för att hon var så söt inte för att priset var ett lapptäcke ^^ Tyckte lite synd om henne där i hettan.

Nu sover S igen, och jag försöker hitta några billiga namnsmycken. Tänkte göra ett med värdfamiljens namn i så man inte glömmer. Fast alla kostar runt 400 kronor och det har jag icke råd med.

Senare idag funderar jag på att gå på bio. Funderar självklart även på glass, eftersom det är så varmt, men om det börjar regna kanske jag kan sluta tänka på det ;) Bio hade vart skoj. Funderar i så fall på Knight and Day.



Kramkram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0