Inte värt det

Nu har jag varit duktig och faktiskt ringt Continental, piuh! Som tur var gick det mycket snabbare idag (inga telefonköer) och kvinnan jag pratade med idag var mycket trevligare. Så det var rätt smärtfritt :) Det hon sa var att anledningen till varför jag inte kunde boka eller se min biljett på deras hemsida var för att biljetten jag skulle bokat om låg hos United. Jahapp :P Konstigt, eftersom Orbitz sa att det var Continental..aja, det låter säkert inte vettig för er men men :) I alla fall, tydligen så ligger ombokningsavgiften 150 dollar! Och min biljett var tydligen bara värd 171 dollar, så ja, hon sa också att det nog inte ens är värt det. Okej, jag förlorar 171 dollar på att inte resa ngnstans nu, men om jag reser ngnstans kan jag bli av med så mycket som 700 dollar istället ;) Så jag tror jag stannar på "hemmaplan" nu tills jag åker hem :P Så länge det inte är ett flyg som jag tar med C såklart. :P Men gött att veta det iaf. :)

Kommentarer
Postat av: Siiri Tamm

Hej! Ja, det var ju helt andra "bullar". Ingenting stämde alltså. Men om det är nu som hon sa, då gör du faktiskt rätt i att inte lägga någon mer kraft på det. Kram mamma

2010-07-15 @ 20:40:15
URL: http://pajulaura.blogg.se/
Postat av: Systeryster

så du har bokat biljett? vilken dag blir d nu då? vill veta exakt är du är hemma!! :)

2010-07-15 @ 23:31:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0