Hej Internet!

Ja, som ni kanske märkt så har mitt internet varit nere i ett par dagar nu. Har inte kunnat kolla mejl eller uppdatera bloggen alls.. jobbigt det här :P

I alla fall. Igår var dagen då C skulle komma hem. Tyvärr var hennes resa hem fruktansvärd, av 3 flyg blev 2 försenade och hon kom alltså hem 24 timmar senare än planerat. Så jag jobbade i princip hela dagen idag också. Stackarn var ett vrak igår när hon satt fast på alla flygplatserna. Hennes flyg blev inställda flera gånger också, tekniska problem, väder, allt möjligt knas. Men nu är hon hemma :) S vill inte ha något att göra med mig längre, nu när mamsen är hemma. Han börjar lipa så fort han tittar på mig. Skoj.

Idag har jag bakat nya kakor åt K, för det och iste verkar vara det enda som muntrar upp honom. Han opererades idag, de satte in typ 5-6 skruvar i foten på han så nu har han så fruktansvärt ont att han skakar hela tiden. Stackarn.

Vad mer har hänt sen sist då. Hmm. Inte så mycket. Samma visa varje dag egentligen. Vet inte om jag ska jobba imorrn. Antagligen. Hade gärna varit ledig dock så att jag hade kunnat åka och köpa bikini. Inte för att jag trivs i bikini just nu :O kanske köper en baddräkt istället. Ska bli gött och sova inatt iaf, utan att ha babymonitorn att tänka på, och inte behöva gå upp 5.30. :P Tror nog att jag om jag jobbar börjar 8. Värsta sovmorgonen ju!

Min hals gör väldigt ont just nu. Irriterande.

Haha, förlåt att det här inlägget är så tråkigt :P Kan ju tillägga att det imorgon är 7 veckor kvar tills jag kommer hem.  :)

Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0