Härlig, tidig morgon!

Idag vaknade jag strax efter 5, men oroa er inte sjusovande svenskar, jag gick inte upp då ;) Istället somnade jag om i cirka en timme och gick upp efter 6. Skillnaden mot idag och igår var dock att jag idag inte var så där sjukt trött, utan jag var ungefär lika pigg som man ska vara när mna vaknar. Jag hoppade då in i duschen och var klar med duschandet och hårfönandet kring halv 7, toppen! :) Älskar att gå upp tidigt varje dag, ni borde testa det ;)


Kommentar till Kameraköp
Postat av: amanda

hej jag har också tittat på den, var den värd det??

 

Hej Amanda! Längesen man hörde från dig :)
Kameran är toppen! Kunde inte köpt en bättre kamera, är supersupernöjd! Den tar otroliga bilder och är väldigt lättanvänd! Om du kollar på kittet så är det helt och hållet värt det. Stativet är väldigt lätt, väger nästan ingenting. Filtren är kul att leka med. Kameraväskan är ju ett måste! Och leveransen var helt otroligt snabb, förväntade mig att den skulle komma igår :P Men den kom för en vecka sen! :)

Kram!

Kommentarer
Postat av: amanda

hej ja de var ett tag sen, men följer fort. din blogg :) ja jag haqr kollat in kittet lite. schysst för skulle verkligen vilja ha en system kamera :)allt bra hoppas jag:)kram

2010-07-20 @ 19:52:01
URL: http://amandahöslö.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0