Happy Birthday to you!

Grattis, grattis, grattis K.

Jag vaknade av en shock av väckarklockan idag, 7.20... Usch vad jag sover länge nu!!! Men jag behöver komma i kapp på min sömn lite. :P Hoppas det blir bättre snart. Är fortfarande trött, och klockan är tjugo i 10. Blää. Hade knasiga drömmar också.

När jag vaknade sprang jag iaf in och som tur var så hade C precis gett K kaffe, och skulle fylla på hans andra mugg, så då kunde vi byta ut muggen mot min mugg :P Han tyckte den var jättesöt :) Sen lekte jag med S lite, med betoning på lite, eftersom han var så trött. Och förresten, tydligen så är han inte bara jobbig med mig längre, han är allmänt knasig med sin mamma också nu. Ett stadie bara. Han vill helt enkelt leva sitt egna liv, så fort vi till exempel lyfter iväg han blir han MEGA sur. Gapar och skriker och vrider och vänder på sig.. inte lätt när han är sån. Men som tur var vad det inte bara med mig han var sån :P

När jag lagt S i spjälsängen gick jag iaf ut för att plocka blommor till tårtan, och sen dekorerade jag den, och sen sjöng vi för K :P Han tyckte tårtan var jättesnygg och ser framemot att äta en cupcake senare idag ^^ Har bilder, naturligtvis :)







K skämtade och sa att jag får ha bilder på "kakan" som broshyr för min cupcakebutik när jag sitter och jobbar i flygledartornet ;) Antagligen i läkar/sjuksköterske-kläder ^^ haha.

Hoppas ni har det bra!

Kommentarer
Postat av: Siiri Tamm

Hej gumman! Det här var en riktigt bra inlägg! Visar exakt dill lilla, starckars plågade själ och hjärna! Kram

2010-07-29 @ 11:02:27
URL: http://pajulaura.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0