Gooooood morgon, god morgon!

Idag slog jag upp ögonen 6.33. Bokstavligt talat, bara ryckte upp dem! :P Haha. Somnade för en gångs skull tidigt igår kväll, kanske för att jag inte längre har en beroendeframkallade bok att läsa. Läste nämligen ut den igår. Igår gick jag även till en bokaffär för att sälja mina använda böcker. 5 dollar sa den där i***ten att jag skulle få för alla mina fem böcker!!! NO WAAAAY! Sa jag då. Böcerkna är ju i princip sprillans nya! Har inte ens läst den försa av Bushnell! The Host var ju för guds skull värd 25 dollar bara den. Nej du. Så jag gick till nästa affär, fast de tog bara emot donations, så jag övervägde noga om jag skulle lämna vissa av böckerna gratis till den söta killen i den affären istället för att få 5 dollar för dem, men skulle kolla med den sista affären också. Där sa hon bara: En påse eller en låda åt gången! Och jag sa; Ja, jag har en påse här.... ? Och hon började direkt fråga om mitt telefonnummer och grejer och sen tog hon mina böcker.. Aja, hoppas hon ringer idag och ger mig ett bättre pris.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0