Fy tusan va härligt!!

Vaknade drygt en timme senare idag än jag brukar, antagligen för att jag visste att det skulle bli en helt ledig dag. Bara jag. Jag kan göra vad jag vill. Gött! Inte för att jobb är så jobbigt, men helg är skööööönt.

Idag ska de ha någon 4 juli parad och massa annat som kommer pågå inne i stan. Och jag funderar nog på att ta cykeln dit även idag. Det är ju liksom bara 20 minuter, och det finns säkert inga parkeringsplatser ändå! :P Ska bara se vad som pågår där. Sitta med datorn lite kanske. Måste säkert ta ett dopp i vattnet någonstans för det ska bli REJÄLT varmt idag och i alla fall fram till torsdag tror jag. 33 grader på dagen och 21 på natten. Lär ju behöva bada kan man ju lätt säga.

Igår på väg hem från stan såg jag en kvinna som inte hade på sig något alls på överkroppen helt alldagligt promenerandes på trottoaren, alltså mitt i stan. Galet! Ville ta en bild och lägga upp som bevis, men för det första är det ganska taskigt, och för det andra skulle säkert blogg.se stänga av mig^^

Sen när jag skulle sova hörde jag fyrverkerier någonstans långt borta. Det börjar tidigt :) De är HELT tokiga med 4 juli här. Flaggor överallt och på reklam, och i skyltfönster har de lagt upp blå, röda och vita kläder, och ja.. galet. Men men, de är väl stolta ;)

Haha!

Ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: emma

HAHAHA ingenting alls? hahaha....åh....HAHAhaha Amerikaner^^ You gotta love 'em

2010-07-03 @ 19:22:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0