För vaaaaaarmt! Funka dumma fläkt!

Först och främst, mitt rum här på Silver Bay är alldeles för varmt. Kommer nog inte kunna sova alls inatt för jag kommer svettas ihjäl! Det finns en fläkt, men den blåser ju typ bara 1 meter framför sig själv, och jag kan ju inte norpa den helt åt mig själv, då jag har en rumskamrat (även om jag inte vet vet hon är än för hon verkar inte ha anlänt) som säkert också kommer svettas... Hmm, nåja. Det är bara att stå ut.. 1 ½ halv dag...1 ½ halv... två nätter.. Det ska jag nog klara. Säger jag när det rinner från mig, baaah.

Resan hit gick mycket smidigt. Inte en enda felsvängning och det gick ganska snabbt, bara 2 timmar och 40 min. I Vermont regnade det vääldigt mycket, så det var lite svårt att köra, och det var stopp lite här och var på vägen för att folk antingen hade krockat eller magiskt nog fått sin bil att pajja. Poliser överallt.. ja ni förstår. NY delen var mycket smidigare, solsken (dock bakom lite dimma och enstaka moln) och i princip bara en lång väg. Enkelt.

Lektionerna som jag valde blev:
  • Exercise your mind
  • Influences in artistic photography
  • American sign language
  • American Historic Highlights
  • Histroy of soccer
Och nej, det fanns inget annat att välja bland, så därav fick det bli historia och fotboll.. pff.
Sen kommer vi även ha Melodrama och ngn Silver Bay show.. jaja.. bara att stå ut. Det kommer gå snabbt, och sen är jag klar med studiedelen på året :D

Kram!

Kommentarer
Postat av: emma

History of soccer. HAHA! Säg sanningen nu. Du såg en söt kille skriva upp sig på listan;)

2010-07-17 @ 12:04:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0