Europlug

Idag efter jobbet begav jag mig ut i hettan för att köpa en Europlug på Radioshack, för den jag skulle köpt på nätet kostade frakten 7 dollar på!! Men adaptern bara 2 dollar. Den här adaptern kostade 10.48!!! Ååååååh. Så hade ju blivit billigare ändå att köpa den på nätet, fast måste erkänna att den jag köpte verkar bättre, och det var därför jag bestämde mig för den. Nåja :) Läääängtar efter kameran :D:D En hel vecka måste jag vänta nu! Bah :D

Bild lånad från Dpreview's hemsida.



Här kommer ngt helt orelaterat :) hihi




Ha en bra kväll/natt!

Kommentarer
Postat av: Siiri Tamm

Hej ! Visst är ni sååå söta! Och du din blogg! Och kamer.

Vad kul det kommer att bli när den äntligen kommer! Då får vi se mååånga fina bilder!

Teele jobbar idag, får höra ikväll hur det gick. Fick sms vid lunch. Då hade ingen av hennes kunder kommit ännu, men det skulle bli 3 på em.

Raido och Nicklas lagade mat igår och deras kompis Anders kom också och hälsa på. Det var trevligt! Massa killar i huset och alla tittatde på fotboll och drack öl.I eftermiddag skulle Raido jobba.

Skall nog sluta snart, åka hem och golfa istället. har inget att göra. Idag är det molningt men ändå rätt varmt. Kram på dig. mamma

2010-07-08 @ 15:22:29
URL: http://pajulaura.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0