Eclipse

Inatt var det mycket kyligt! Det var bara 41 F tror jag, så bara ett par plusgrader! Mycket mysko. Idag ska också vara en lite småkylig dag, men imorgon kommer sommaren tillbaka! Jag vaknade klockan kvart över 6 och gick upp och tog en härlig varm dusch, den satt bra idag. Drömde också en lite knepig dröm, om ett av mina ex.. haha

Ikväll blir det Eclipse! Är så entusiastisk nu :) Ska bli riktigt skoj att se den! Fast sen är det ju över igen... hmm... nåja. Nästa film som kommer ut är Del 1 av Harry Potter & the Deathly Hallows den 19 november. Helt otroligt skoj att jag kan se den med Emma (om hon vill dvs ^^)! Längtar något helt galet till september nu! Bara till början av september dock, sen kommer tiden flyga ändå så :)

Det verkar inte bli något San Fransisco. C's pappa är inte jättebra just nu, så hon kanske måste till Schweiz. Vet inte om jag och S ska med än. Det försöker hon lista ut just nu. Hon vill inte lämna han här i typ en vecka, men hon vill inte flyga 9 ½ timme med honom heller. Så vi får se. Oavsett verkar det nästan som att det inte blir någon Silver Bay för mig nästa helg. Måste antagligen göra den någon annan helg, om det finns tid, annars får jag inte tillbaka min deposit :O Vi får se vad som händer.

Hänt något roligt hos er?

Puss och kram!


Kommentarer
Postat av: Siiri Tamm

Hej! varför blir det ingent Silver Bay? det måste du ju göra! Det vet väl Christina om, eller? och varför köpte du så mycket cykelprylar? Skall du verkligen cykla varje dag ända till september? fast det är ju fortfarande bara 3 månader... Ja, ja. Puss och kram på dig

2010-07-01 @ 20:40:22
URL: http://pajulaura.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0