Du är galen, Laura.

Igår var det så perfekt väder så jag bestämde mig för att ta en härlig cykeltur. Hade inte med mig något denna gången. Inte en ryggsäck som vägde ton, med dator, bok och plånbok i den. Tog inte med mig något, förutom en vattenflaska. Det var riktigt mysigt :)

När jag kom hem sen så läste jag ännu mer i Breaking Dawn, nästan klar nu ^^ Sen åkte jag med bilen till stan för att ladda upp bilderna, ja, ni såg ju det inlägget :)

Sen på kvällen blev jag rastlös. Jag är medveten om att 9 veckor är ganska tidigt att börja oroa sig om hur man ska packa ner allt i väskan när man åker hem till Sverige, men jag kunde inte sluta tänka på det. Jag kände liksom hur det kliade i fingrarna på mig. Jag var tvungen att börja organisera allt redan. Åtminstone 7 veckor för tidigt. Jag kan tycka att det är okej att börja packa ner ens liv 2 veckor innan avfart, men inte 9. Nåja. I vilket fall som helt så tog jag ut allt ur mina lådor med prylar och sorterade om allt i två högar. Ta med, och lämna. Ta med högen är naturligtvis större. Jag sorterade upp mina böcker, tidningar och DVD:er och bestämde vad jag ska lämna åt J, vad jag ska sälja, och vad jag ska ta med. Har en del böcker som jag kan sälja, hoppas jag kan göra det idag i en av used-books affärena i stan. Bara MÅSTE göra det idag. ;) Måste också sätta ett tidsbegränsat shoppingstopp på mig själv nu. Har helt enkelt inte plats för att ta med ngt mer ^^ Scrapbooking sakerna vet jag inte vad jag ska göra med. Hur ska jag få plats med de tunga blocken av papper i min väska? Men jag vill ju ta med dem. Måste nog skicka till slut. Fast om det får plats kan jag ju lika gärna lägga de i väskan, för tyngden skiter jag i fullständigt nu. Det är antingen övervikt eller paket-pris som spelar roll nu :P Okej. Jag ska sluta tänka på packning nu. Det är ju för guds skull 2 MÅNADER kvar. Grrrrrrr. Du är galen, Laura.

Annars händer det inte så mycket. Denna helgen har jag Silver Bay. Suck. Känner inte en själ som ska dit heller så, det blir nog intressant. Förhoppningsvis kan jag få åka kanot iaf. Kurserna är trista denna gången; historia och skit. Inte helt exalterad som ni märker ;)

Kram så länge

Kommentarer
Postat av: emma

Haha, bara liite^^ Elli flyttar ju till England på fredag och hon har inte ens börjat packa ännu XD haha

2010-07-12 @ 19:08:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0